zaterdag 5 oktober 2013

Leuk !!



Hallo,
Wat ben ik blij als ik naar onze klasblog kijk! Jullie reacties vind ik supertof en schattig!
Vandaag ga ik eens op bezoek bij mijn metekindje Renée en haar zusje Rachelle! 
Ik heb een nieuwe achtergrond gekozen, in thema 'Wereldierendag' hihi... en straks zet ik de foto's van tutorlezen klaar!
Daaaaag!!!!
Misschien tot morgen op de herfstwandeling, je kunt me vinden bij stop 3 ( speelpleintje in de Merelstraat  tussen 9u30 en 11u30 )

Vandaag is het ' Dag van de leerkracht ' , we kregen een stukje taart getrakteerd in de leraarskamer. Het was een leuke en lekkere verrassing! Dankjewel aan onze ouderraad !!!
Dankjewel directeur Luc en Lieve voor de boekenbon !!!

6 opmerkingen:

  1. ooooooooooooooooh zulke schattige kindjes en het taartje was vast heel lekker mmm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk
    grtjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zal er zijn op de herfstwandeling !!
    Ik vind het ook suuuper schattige (mete)kindjes !!

    TOT MORGEN
    groetekes hanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo schattig juf mag ik er dan ook eens voor zorgen

    BeantwoordenVerwijderen