woensdag 23 oktober 2013

Herfstvakantie in zicht !!!

Na de vakantie starten we met een nieuw W.O.- thema waar we de natuur eens onder de loep nemen!
Wie van plan is om tijdens de vakantie eens naar het bos te gaan om te genieten van die schitterende natuur, brengen jullie ook iets mee voor in onze W.O. -hoek?

Misschien kun je deze paddenstoel wel ergens zien....
weet je nog zijn naam????
Pluk hem niet , maar neem er misschien eens een foto van!
Veel ' ontdekkingsplezier' in het bos !!!! En natuurlijk ook een zeer fijne vakantie !!!

8 opmerkingen:

  1. ik zal zeker eens gaan kijken ik het bos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juf ik heb een paddenstoel mag ik hem meebrengen naar school ???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dezelfde persoon (Hanne dus)23 oktober 2013 om 21:09

      Eigenlijk heb ik er twee gevonden !!

      Verwijderen
    2. Als hij daar zomaar ligt te ' liggen' , breng hem dan maar mee.
      We kunnen in de klas eens kijken welke soort het dan is.
      Tot straks!

      Verwijderen
  3. ja hoe meer padestoelen hoe leuker en mooier de herfst
    maar ze natuurlijk niet allemaal aftrekken hé .
    nou nog een fijne herfstvakantie iedereen
    en tot na de herfstvakantie iedereen daaaaaaaaaaaaag .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal het zeker eens vragen aan mijn mama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo iedereen
    wat is de herfst toch mooi hé.
    Al die prachtige paddelstoellen
    en bladeren schoon hé!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is waar Chloè maar alleen het weer bevalt me niet zo echt want het is dan zo koud en je moet dan zo vroeg naar school brrr krijg al een koude rilling

      Verwijderen