zondag 25 mei 2014

leuke week voor de boeg in 5B!!!

Maandag gaan we lekkere gerechtjes uitproberen ....
Ik kijk er al naar uit !!!
Dat wordt ( denk ik wel ... ) smullen !!!
croque monsieurtjes , puree met gehaktballetjes in tomatensaus en om af te sluiten appelcake en cupcakes .....

 Dinsdag staat een leuke schoolreis gepland naar .... GENT !!!
Met de trein vertrekken we vanuit het station van Izegem !!! Graag stipt aanwezig , beste kindertjes ; vergeet je lekkere lunch niet en jaja... een snoepke meenemen mag !!!!
Jullie mogen ook een paar centen meenemen, 10 euro is echt wel voldoende, hoor !


De rest van de week  : VRIJAF !!!!

8 opmerkingen:

  1. ik vind het super leuk dat we naar gent gaan
    groetjes sandrine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan ook niet wachten voor morgen hoor

    groetjes Marie G

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marie, je surprise cupcakes waren super lekkerrrrrrr !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kan niet wachten op de schoolreis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het heel leuk en zal het nooit vergeten !!
    Alleen jammer dat het al voorbij is !!
    Liefs Loes !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja is waar Loesje !!
      Ik vind het ook jammer !!
      Geniet nog van jullie verlengt weekend !!!
      Lief Hanne !

      Verwijderen
  6. de schoolreis was top we hebben ons goed geamuseerd
    en we hebben gelukkig geen regen gehad

    BeantwoordenVerwijderen