woensdag 22 januari 2014

Swimmathon !!!!

Deze namiddag stond de Swimmathon op het programma!
5B was sterk vertegenwoordigd !!! Dus ook ik kom graag even supporteren voor mijn klasje en natuurlijk ook voor de andere sportievelingen hé!!!
We hebben  onze JOKER ingezet , hopelijk heeft dit iets opgeleverd in de tussenstand en komt er misschien een podiumplaatsje in zicht!!! Ik duim voor jullie !!!
Amai, wat ging dit snel !
Een paar sfeerfoto's!
Veel kijkplezier en tot morgen!






                                                    



8 opmerkingen:

  1. Het was super leuk !! Ik denk wel dat we nu een beetje vooruit gaan komen ( op de 1st plaats zou ook goed zijn hoor !!)
    tot morgen !!
    groetjes hanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat vind ik ook Hanne, maar er waren veel 5A'ers hé.... zouden we ze kunnen verslaan ????????
    daaag !
    juf X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 5a hadden er ook 2 te kort !!
      Maar met onze joker komen we er wel!!

      groetjes hanne

      Verwijderen
  3. Ik vond het super leuk, maar het is wel vermoeiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. En wij ook voor jou hoor !!!
      Juf , ik wil nu wel op Mercurius wonen want dan duurt een jaar veel veel veel veel langer en dan kan ik langer bij jou zitten!!

      groetjes

      Verwijderen
  5. Je hebt hellemaal gelijk !!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja ,vind ik ook hoor
    ik zou ook veel veel veel v eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer bij jou willen zitten

    BeantwoordenVerwijderen