vrijdag 29 november 2013

Sinterklaas komt langs in 5B !!!!!!


De Sint en Zwarte Piet zijn even komen piepen in onze klas vandaag !!!
Het was druk, maar héél leuk !!!
Wat hebben jullie dat goed gedaan : 
In de voormiddag ;
beslag maken ( en even proeven natuurlijk .... om duimen en vingers van af te likken... ), kijken of de oven goed marcheerde, de afwas, de machientjes van de Action testen om lekkere cupcakes te bakken !!!
OPDRACHT - GESLAAGD !
Samen wachten op de Sint en Zwarte Piet....
SPANNENNNNNND  !
We kregen de hele dag hulp van Cindy, de mama van Hanne.... een echt talent om cupcakes te bakken en te versieren met suikerpasta!!!! Een dikke merci voor de hulp xxx
Sinterklaas en Zwarte Piet kwamen even langs, ze zagen dat het goed was .....eigenlijk zééééér goed was !!!
Wat een prachtig, versierde cupcakes : SUPER!!!
We trakteerden Sinterklaas en Zwarte Piet natuurlijk ook met zo'n super lekkere cupcake !
Dankjewel lieve kinderen voor jullie inzet en enthousiasme 
groetjes, jullie juf xxx


Klik hieronder en heel veel kijkplezier !!!
Prettig weekend iedereen !!!!!






9 opmerkingen:

  1. Ik vond het echt wel lief van Cindy ( de mama van Hanne )
    dat ze ons zo goed geholpen heeft !!
    En daarom wil ik haar nog eens bedanken
    Een dikke MERCI aan de mama van Hanne !!!!!!!!!!
    Ooo , en tot vanmaddig Hanne !!
    Groetjes Loes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vond het een toffe sinterklaas en het resultaat was super lekker mmmmmmmmmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was super leuk echt en lekker gesmult

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het ook heel leuk !! Dank je wel. Jullie zijn een super leergierige klas, en wat voor resultaat jullie hadden!! Echt toffe cupcakes en brownies ;-)
    Hopelijk hebben jullie wat bijgeleerd en bakken jullie thuis ook nog eens van die lekkere dingen, misschien voor Kerstmis?
    Groetjes Cindy (mama van Hanne)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vond het een hele leuke dag !!!!!
    en het was heel lief dat cindy is komen helpen want ik heb veel bijgeleerd
    dat was spannend als de SINT enPIET nog moesten annkomen,
    maar ik vond het gewoon een fantastische dag!!!!!!!!!
    juf, zullen we dan nog eens zo enn workshops doen????????


    groetjes emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was suuuupppppeeeerrrrrrrr leuk in de klas.
    Bakken, versieren, de sint, alles. Ook het boekje. Ook leuk dat cindy er was met al die bakvormen. Echt waar, voor herhaling vatbaar.



    Met vriendelijke groetjes
    Arwen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vond het ook sssuuuupppeeer dat de mama van hanne is komen helpen maar zonder haar zou het nooit gelukt zijn
    dus dank u wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief !! Ik heb ook iets bijgeleerd namelijk hoe je brownies bakt ik heb dat nog nooit gedaan maar ook een dankje welletje aan juf !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. juf ik vond sinterklaas heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen