dinsdag 10 september 2013

Hallo, ik ben juf Hannelore. Hier zie je me met mijn hond Chess!


11 opmerkingen:

  1. schattig hondje grtjes Loes en Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig hondje juffrouw


    groetjes michiel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een goed idee zo een blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik verveel me en en wil terug naar school !!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo'n schattig hondje juffrouw hannelore

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Juf je kan je hondje ook meenemen naar klas voor Werelddierendag!!
    Het is echt super koddig !!!
    (had ik maar zo'n hondje pfff) (zucht)
    hihihihi

    groetekes Hanne

    BeantwoordenVerwijderen